شمقدری رییس سازمان امور سینمایی شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حكم انتصاب شمقدری به عنوان رییس سازمان امور سینمایی همزمان با آغاز به كار رسمی این سازمان در سالن سعدی برج میلاد ابلاغ شد.

در مراسم آغاز به كار سازمان امور سینمایی كه روز سه شنبه و در هفتمین روز از ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت، جمعی از مسوولان و مدیران فرهنگی، میهمانان خارجی و سینماگران كشور حضور داشتند.

طرح تشكیل سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری كشور 13 تیر سال جاری بنا به پیشنهاد مشترك وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، به تصویب شورای عالی اداری رسید و بر اساس این مصوبه، معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پژوهشكده هنر و رسانه موسسه پژوهشكده هنر و رسانه، موسسه پژوهشی فرهنگ، هنر و ارتباطات با كلیه امكانات، منابع،‌ تجهیزات، ‌اعتبارات، ‌تعهدات و نیروی انسانی در یكدیگر ادغام و عنوان آن به سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری كشور تغییر می یابد.

سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری كشور بمنظور استفاده مناسب از ظرفیت‌های حوزه سینمایی كشور و رفع موانع و مشكلات مربوط به تولید و عرضه آثار سینمایی تشكیل خواهد شد.

بر اساس مصوبه شورای عالی اداری، سازمان مذكور زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خواهد كرد و ردیف بودجه آن به صورت مستقل در لایحه بودجه سنواتی كل كشور پیش بینی شده است.

فراهنگ ** 1071





:: برچسب‌ها: نیویورک , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: